10-10-2015

Coś dla małych rączek

Jakiś czas temu na Etsy natknęłam się na  wzór korony dla hafciarek . Bardzo mi się spodobał i postanowiłam go zakupić . 

Takie cudeńka powstały 



Lekcja na przyszłość : sama zadecyduj  ile i jakie kolory ... Córkę musiałam zachamować bo wymyśliła 5 i jeszcze się zastanawia :D, no bo takie ładne szmatki mama ma .... Powiedziała :) 

**************************************************

Uszyłam małe portfeliki dla dzieci , chociaż muszę się przyznać,że sama sobie jeden wezmę ! Bardzo podobają mi się te wzory :) 







***********************************************
Od dłuższego czasu denerwuje mnie fakt , że nie mogę przez telefon śledzić lub odwiedzać blogi innych ludzi. Nie zawsze jestem przy komputerze i niestety często omijają mnie ciekawe rzeczy !
Jak sobie z tym radzicie ? Czy może jest jakiś sposób aby ułatwić sobie odwiedzanie blogów bez nauki na pamięć ich adresów ... 

2 opmerkingen:

  1. super księżniczka uśmiecha się ze zdjęcia :)
    fajnie wykorzystałaś zestaw z sweetcraft, przeurocze maleństwa

    wchodzę na blogi tylko z komputera, nie mam pojęcia jak ustawić sobie telefon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. rewelacyjne portfeliki, korona urocza
    niestety jak poprzedniczka nie jestem w stanie pomóc w kwestii telefonu

    BeantwoordenVerwijderen