21-02-2016

Poduchy

Dotychczas szyłam wyłącznie dla siebie,czasami zdarzyło mi się że ktoś ze znajomych o coś poprosił .
Po namowie rodziny i znajomych postanowiłam wyjść do ludzi i się zareklamować :).
Na Facebook założyłam sobie stronę gdzie pokazuje co mogę lub obecnie mam na sprzedaż.( TU )
Ponieważ mieszkam w Holandii i nie przewiduje wysyłek do Polski lub innych krajów :D wszelkie opisy będą po holendersku :) W ten sposób zaznam spokój ,bo mąż lubi czasami ponarzekać ,że tyle kupuje a nic z tego nie ma :D, bo osobiste szczęście widocznie się nie liczy :D 

Planów mam wiele ale co z tego wyjdzie to czas pokaże,jedno jest pewne ,szycie dla ludzi to stresujące zajęcie :/  ......

A to kilka poduch jakie uszyłam :







             
Trzymajcie kciuki możne uda mi się coś sprzedać a tym samym sprawie ,że mąż będzie miał uśmiech na twarzy :D    

4 opmerkingen:

  1. Świetne poduszki. Trzymam kciuki :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Świetne! Brawo za "wyjście do ludzi" :-) Trzymam kciuki!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. No super, że wyszłaś do ludzi, tak trzymaj!
    Pięknie szyjesz, masz świetne pomysły :)
    Już pierwsi zadowoleni klienci i pierwsze zarobione pieniądze uświadomią Ci, że było warto. :)
    Powodzenia!

    BeantwoordenVerwijderen