14-01-2016

365 challenge quilt blocks

Jak już większość z was wie , zaczęło się całoroczne szycie malutkich bloków

Codziennie ukazuje się nowy wzór i podpowiedź kolorystyczna . 
Jeszcze nie wiem czy dotrwam do końca ale pierwsze 16 już mam :) 
Postanowiłam poszukać tkaniny we własnych rezerwach , nie chciałam niepotrzebnie wydawać pieniądze .Czas uszczuplić zbiór ! :D 
Wybrałam tylko 4 kolory i z tego powodu całość będzie się bardzo różnic od oryginału .


Teraz się tak zastanawiam jaki system szycia mam wybrać ? Szyć codziennie a może raz w tygodniu ? Nie długo się przekonam co będzie dla mnie najodpowiedniejsze :) 

Pozdrawiam wszystkich i życzę owocnego szycia ;)

5 opmerkingen:

  1. Ja będę szyć hurtem :) Twoje kropeczki bardzo delikatne - ładnie będzie wyglądać. Swoją drogą ciekawa jestem jakie to duże jest. Wiesz może?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zapowiada się ciekawie :-) I przyznam, że żony w groszki jeszcze nie widziałam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bardzo ciekawa kolorystyka!! no i dajesz radę z regularnością :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pięknie się zapowiada:) Podziwiam za regularność, bo z tym u mnie kiepsko;)

    BeantwoordenVerwijderen