29-11-2015

Wieczorowa twórczość

Za oknem wichura , deszcz ... czyli typowa jesień w Holandii . Wieczorami staram się zasiąść do maszyny i coś tam stworzyć :) 

Jakiś czas temu kupiłam sobie uniwersalny gadżet do szycia okręgów . Nareszcie nadszedł czas aby go wypróbować :)



W opakowaniu była dwustronna taśma do przymocowania podłoża , jednak wybrałam moją niezawodną papierową taśmę , którą łatwo można odkleić :) 



Z lewej strony znajduje się podziałka , najmniejsze okręg  jaki można uszyć to średnica 4 cm a największy to19 cm .Na czarnym przesuwaku znajduje się igła na którą nadziejemy tkaninę , to będzie stanowić środek okręgu i zabezpieczymy go różowym "kapeluszem" . Po lewej stronie widzać przeźroczysty zielony plastik to jest blokada przesuwaka . 


 Pod tkaninę należy dać jakieś usztywnienie ja użyłam papier do haftów maszynowych .
A o to rezultat :) 


Kupiłam go tu klik

Syn oskarżył mnie ,że tylko dziewczęce rzeczy szyję :D. Aby temu zaprzeczyć , uszyłam mu worek na wf :) 



No i oczywiście córcia poczuła się pominięta :D .Jej uszyłam nową torbę do szkoły :) .Dla tych co nie wiedzą , tu dzieci chodzą do szkoły tylko z kanapkami i piciem ! Wszystko znajduje się w szkole a zadań domowych prawie nie ma ( to nie uważam za słuszne ) .



W przerwach od szycia bawię się hafciarką, zrobiłam kilka breloczków do kluczy :) 

A teraz kilka słów na inny temat niż szycie .
Co roku jest organizowany pochód z lampionami , dotychczas szłam na łatwiznę i kupowałam gotowe :) Tym razem jednak postanowiłam zrobić je razem z dziećmi . 
Syn wybrał minion a córka karetę z końmi ( bardzo skromne życzenie :D) 


Teraz służą jako nocne lampki :)

To nie koniec twórczości :D
Teraz coś dla miłośników czekolady ! 




Smacznego ! :D

3 opmerkingen:

  1. Ależ moc różnorodności Twójczej :-) Worek z minionkiem i torebka świetne, a lampiony... zdolna mama :-) Taka tam kareta i konik ;-) Co to dla wprawionych dłoni ;-) O torcie nawet nie wspomnę... mniam, uwielbiam kinderki!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bardzo podoba mi się ten worek na WF :) No i ta czekolada... jak dla mnie :)

    BeantwoordenVerwijderen