18-07-2015

Zaległości

Dziwnie to bywa, jak czegoś nie ma to akurat by się przydało .Tak było również z maszyną  do szycia którą musiałam zawieźć do naprawy.Potrafiła stać cichutko przez kilka tygodni i jakoś nie chciało mi się szyć.Jednak gdy jej zabrakło to wena do szycia przyszła :D 

No cóż, ten czas postanowiłam wykorzystać w inny sposób .

* Dokończyłam śnieżynki na ścinę dla córki :) 


 * Zamówiłam tkaniny na narzutę do kompletu



Do świąt jeszcze daleko, ale nie mogłam się oprzeć nowej kolekcji Makower !


  W przyszłym miesiącu dokupię jeszcze coś i zacznę powoli szycie .
Sierpień i wrzesień zapowiadają się pracowicie :D


 

1 opmerking:

  1. Tkaniny z kolekcji Krainy Lodu już podziwiałam...i znając Twoje talenta piękna narzuta będzie.....
    a te skarpety na kalendarz adwentowy są boskie!!!

    BeantwoordenVerwijderen