07-12-2014

Zaległości świąteczne

Kilka miesięcy temu kupiłam tkaniny świąteczne ,celem było a tak właściwie nadal jest :) uszycie świątecznych 'przydasi'. Wciąż mi się wydawało że jeszcze jest sporo czasu na szycie , zdążę  nie ma co się spieszyc ... Patrzę w kalendarz a tu już grudzień ! 

Odstawiłam na bok szycie bloków z Christmas Qal i zabrałam się za własne.

Uszyłam dwie poszewki :


Zamierzam jeszcze coś na stół uszyć ,ale czy zdążę to już inna historia :)

Czasu mało a chcę również dokończyć prace na konkurs (Christmas Qal) ,tak więc trzeba się sprężyc :D

Od stycznia wracam do szycia bloków z książki Farmer's Wife,niestety kolorystyka mi się zmieniła, cóż za problem :D 

5 opmerkingen:

  1. Piękne poduszki :) Ten rogacz to aplikacja, czy taka piękna tkanina? Super pomysł na aplikowane bombki. Powodzenia w świątecznym szyciu i w QAL'u (ja właśnie zasiadam do szycia)
    Pozdrawiam
    Kamila

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. To tkanina Reindeer & Tree Toss z serii Celebrate the Season od Quilting Treasures...piękna seria tkanin .
      Powodzenia z szyciem :)

      Verwijderen
  2. Fajne poszewki! Na pewno robią dobre wrażenie w pokoju. Coś na stół ostatecznie można sobie odpuścić:D (ja mam nieskończony świąteczny bieżnik od chyba 3 lat...).

    BeantwoordenVerwijderen