02-08-2014

Wakacyjna przygoda: nr 4

Tym razem starałam się pilnować 1/4 cala podczas zszywania.Już myślałam że nie popełnię żadnego błędu a jednak nie miałam racji.Chociaż dzięki tej pomyłce powstał całkiem inny blok ,który mi się bardziej podoba .

Tak powinien wyglądać:

W instrukcji podpowiedzieli że można zmienić  kolor wewnętrznej gwiazdy (która tu jest biała) na inny.Tak sobie pomyślałam że to dobry pomysł na dodanie siwego odcienia .
Zaczęłam zszywać i nie zwróciłam uwagi na dalsze instrukcje (no bo i po co ).
I w tym momencie popełniłam błąd przyszywając siwy jako pierwszy kolor.
Tym sposobem powstał  ten wzór:

W najbliższym czasie ponownie spróbuję go uszyć, tym razem z efektem końcowym według wzoru.

3 opmerkingen:

  1. Podoba mi sie to co uszyłaś bardziej niz ten proponowany. I nie wiem czy to przez zmianę koloru, czy przez zmianę układu tych zszywanych kawałeczków :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mnie on również się lepiej podoba :)
    Dziekuje za komentarze i odwiedziny :)

    BeantwoordenVerwijderen