26-02-2014

the 2014 Sugar Block Club

Po obejrzeniu pracy Pauliny ,zdecydowałam się że również wezmę udział w the 2014 Sugar Block Club u Ami Gibson.

http://www.stitcherydickorydock.com/sugar-block-club/

 Co miesiąc dostaje się wzór i instrukcje szycia nowego bloku,kolory oczywiście wybiera się samemu.Niedawno zamówiłam piękny zestaw tkanin u B-craft 


 i pomyślałam że właściwie będzie to znakomita okazja aby pobawić się kolorami.To będzie duże wyzwanie dla mnie ponieważ nie przywykłam pracować z tak 'żywymi' kolorami.

A oto blok na styczeń:  




 

3 opmerkingen:

  1. super!! teraz machnij jeszcze lutowy i marzec mamy już za pasem więc będzie trzeci do kolekcji :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Swietny. Tez sie zastanawialam nad ta zabawa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A ja sie nie zastanawiałam, tylko włączyłam "z marszu" do zabawy i… na tym na razie koniec.W marcu musze już wszystko uszyć bo potem to się pogubię :) A blok, Sylwia uszyłaś świetny - zdolna dziewczynka (Y)

    BeantwoordenVerwijderen