24-04-2016

Co słychać ,,,,

Witajcie ,
Cisze mam na blogu i tak będzie przez kolejne trzy tygodnie ;/ ale za to szykuje dla was niespodziankę...Tak wiec jeszcze trochę cierpliwości .

Znalazłam jeszcze kilka zdjęć które wam jeszcze nie pokazywałam :)

Skończyłam (prawie ) pikować 'Urban nine patch' lamówka już jest ,ale sprzedałam maszynę ze stopką do linijek i musiałam poczekać aż nowa dla Berniny dojdzie .
 

 Tu widać jak będzie wyglądać końcowy efekt  : górna część jest dokończona
 
  
Zamówiłam stopkę w Westalee Design i czekałam trzy tygodnie ,niestety celnikom również się spodobała i musiałam dopłacić jakieś 22 euro cła. 


W cenę stopki wliczona jest również linijka :) 
Kolejna do kolekcji :D 

  
Za trzy dni jadę na urlop do polski,gdzie spotkam się z Doris  :) 
Już się nie mogę doczekać !




 

3 opmerkingen:

  1. Super! Pikowanie zapowiada się świetnie.
    Pozdrawiam i czekam na więcej :)
    Kamila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kochana, ja też się nie mogę doczekać naszego spotkania :)
    Ten Twój quilt to mistrzostwo!!! Tyle cięć, te łuki i do tego tak idealnie wszystko zszyte a pikowanie to poezja...
    Na pewno zaliczy niejedną wystawę patchworkową.... Czekam na finisz!
    Pozdrawiam Cię i do zobaczenia za kilka dni :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bardzo ładny wzór, pięknie pikujesz

    BeantwoordenVerwijderen